29 Mayıs 2011 Pazar

Yetersiz sancı!!!

Cuma gecesi Arda kusmuş, beni çağırdı gece 3 gibi. Korkmuş, ağlamaklı "Bak anne, nooldu? Latak ıslandı!!" dedi. Üst baş değişti, ellerini yıkamak için tuvalete gittik, yine ağlamaklı; "N'aaptım anne ben?" dedi. "Olabilir Arda'cım, herkes kusabilir" dedim. Hemen vızıldama kesildi, ciddi bir tonda;  "Elet, Alican da kustu bir gün okulda, biliyol musun anne?!!" dedi ve ağlamaklı vaziyet bitti :)
Yanımıza aldık, uyku sersemi düşünememişiz, devam edeceğini düşünemedik yani. Biraz debelendi, su içti, konuştu ve uyudu..derken bir daha çıkarttı. Tekrar üst baş değişti..Kova aldık sonra yanımıza..2 kez daha çıkarttı, safra artık tabii, bir de gaarrk lar çıkıyor arada.."Nooluyor?" dedi, "Gaz çıkartıyorsun Arda'cım, miden rahatlıyor böylece" dedik. Aklına yattı, tekrar etti bir kaç kez ve uyudu..

Cumartesi evde geçti, biraz keyifsizdi, mideyi yormayacak, nispeten kuru şeylerle besledik, kuş kadar yedi tabii, ama hiç birini çıkartmadı, arada 37.5 gibi ateşi oldu ama daha yükselmedi, bol bol hastalık kaprislerini yaptı. Dolu yağdı deli gibi, uyukladık, Elif geldi akşam..biraz onla kudurdu. 10 da uyudu, kendimi banyoya attım, garip kasılmalar hissettim, banyo sonrası kasılmaların periyodik geldiğini hissettim, Memo'ya "Sanırım başlıyor, ben azcık uyuyayım, sen de geç yatma" dedim ve kendimi yatağa attım.12 de uyudum, 02 de kalktığımda her 10 dakikada bir kasılma geldiğini farkettim, biraz saat tuttuk, 3 buçuk gibi sıkıldım kalktım, evi toparladım, elma yedim, soda içtim..Internete bağlandım, feysbuka takıldım, saat 5 gibi bir ses:
- Anneee!
Koştum, acaba yine kustu mu diye..
Oturuyor yatakta:
-Bak anne, gaz çıkaltmıyolum, latağım teltemiz! dedi.
İçime sokasım geldi..Sarıldım, "Ne yapmak istersin?" dedim.
-Bülük latağa gidelim dedi
Geldik bizim yatağa, 5 ten 6 ya kadar konuştu, anlattı, güldürdü bizi...

Artık çok fena uyku bastırdı fakat beni, Haydi dedim uyuyalım...2 sancı arası ne kadar uyunursa o kadar..2-3 dakika kestirdim, Arda ve Memo horul horul.. Sancılar şiddetlendi. 7,5 gibi kalktım, yatamıyorum...çiş, su derken 8 gibi nişanımsı bir şey geldi..Hafif kanama, artık Aslı Hanım'ı arayayım dedim. "Nst ye bağlanın, hastaneden konuşalım" dedi. Toparlandık, duş aldım, kahvaltı ettik, babaanneyi çağırdık. O sırada Arda uyandı, anlattım, daha önceden de defalarca anlatmıştım bu sahneyi...İlk başlarda "Sen yanlız git anne hastaneye" derken, son bir kaç gündür "Sen yanlız gitme anne, baba da gelsin sana yardıma lapsın" diyordu..

Belki 20 kez aynı cümleyi kurdu, bir de benim karnımın altına koyduğum yastığı gösterip: "Anne, bak babayla ben senin için laptık bu lastığı, güzel olmuş mu ha?" diye anlatmaya ve sormaya başladı..Belki 30 kez...Garip bir hal vardı, sanırım o da heyecanlandı, öpüştük ve bizi yolcu etti kapıdan...

Hastaneye varınca sancılar azaldı, nitekim NST de çok kayda değer kasılma görünmedi, muayene de ise hiç açıklık yok..serviks hala geriye dönük...Evde dinlenerek beklemeye devam edebilirsiniz, isterseniz tabii hastanede de kalabilirsiniz dedi Dr. um. Eve geldik..Çok uykum var..Gerçekten gece 12 den sabah 9 a kadar gelen sancılar yok oldu neredeyse...Bozuk çalıyorum hafiften...Biraz yatıp uyuyacağım...Arda' yı özledim!!

Arda babaannede...Bizim evden çıkarken babaannesine "Bilaz yorgun hissediyorum" deyip tüm yol kucağında taşıtmış kendini...Bebekleşme tripleri başladı mı şimdiden ne?? :)                                  .                                                                                    

2 yorum:

Itır dedi ki...

eko anne mesajına teşekkürler, yayınla dedim ama uçtu birden, pardon!
Bekliyoruzzzzzzz!! :)

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

ıtııırrr
az once banu verdi guzel haberi. tebriklerrr.
ben yarın gelir demiştim bugun geldi totinaz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...