11 Mayıs 2011 Çarşamba

Benim meskenim...denizdir, havuzdur, SUdur!!


Bu TotiNaz kız ile beraber Çanakkale boğazını geçtiğimizi söylemiş miydim hiç?? :)
















Fotolar Ahu Savan An.
Kendisinin su altında ikinci denemesiydi..İkimiz için de batmak, koordineli su altında kalabilmek, anı yakalamak çok zordu..Tecrübe etmiş olduk, çok da eğlendik! :)
Ahu hikayelendirme  fotografları çekiyor asıl..Düğün, doğum, sahne..
İlgilenenlere: www.ahusavan.com
                     www.facebook.com/pages/Ahu-Savan-...

9 yorum:

saricizmeli dedi ki...

Bayıldııım. Enfes fotograflar. Enfes bir beden.
Spor işte böyle bişi sanırım benim löplöplerimle kıyaslayınca...

Burcu dedi ki...

Tek kelimeyle muhteşem...

anne kaleminden dedi ki...

çok güzell... bayıldım..

aslı dedi ki...

afferin kız sana!!! ne güzel etmişsin de yapmışsın böyle birşey!!! süper olmuş fotolar!!! Demek bizi çok güzel doğum fotoları bekliyor ;)
bir sonraki postundaki bilgilendirmeler için sağol!! yalnız, genelde doğum öncesi 1-2 gün pek aktif olur ya insan derler. Hani yarın falan doğurur musun acaba diye düşünmekteyiim???

Zeynep

Biyolojik anne dedi ki...

Yaaaaaaaaaaa aman Allahım bayıldımmmm, delirdimmm. Çok güsel çok sanatsal. Bi iki tane favorim var ama en en çok kırmızılı olana bayıldım. O bence poster filan olarak kullanılmalı ve Totinazın odasına asılmalı tez zamanda

Sen Gelince dedi ki...

Muhteşem desem ard arda yine yeterli olmayacak:)))

Eko Anne dedi ki...

fotğraflar muhteşem..

Hülyanın Tunası dedi ki...

i-na-nıl-maz guzel fotograflar. bayılldıımm

banushka dedi ki...

yaaa... çok güzelsiniz... ve itiraf ediyorum; çatladım, ben de istiyorum :S Burcu'nun fotoğraflarını gördüğümde de aynı şeyi hissetmiştim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...