8 Haziran 2010 Salı

Blog 1, Arda 2, Anne morali 0 !!


Marmaris' te çok eğlenmiş olmalıyız ki dönüşü biraz tatsız oldu. Göçebe hayatımız, Arda' nın hastalığı, benim "back to life, back to reality" hüznünü dibe vurdurmam filan Hazirana nahoş başlamamıza neden oldu..Pek keyifsiz geçirdim ilk haftayı, şimdi de nezle oldum..ağırından, kafam kazan gibi, salya sümük vaziyette ofiste mütemadiyen aksırıp tıksırıyorum..Arda iştahsız, iyice yemek seçer hatta yemez oldu. Şimdiye kadar böyle dönemler olmuştu ama takmamıştım, son zamanlardaki yemek seçmesini de takmıyordum ama şimdi ilk defa zayıflayan oğluma üzülüyorum..Ne yapsam da severek yese diye düşünüp hiç bir cevap bulamıyorum..Fatoş bir an önce dönsün eski hayatımıza dönelim istiyorum..

İlk yazımı 6 Haziranda yazmışım..Demek ki 1 yıl olmuş blog yazmaya başlayalı..Bazen çok şevkleniyorum, bazen canım hiç istemiyor..Arada adını değiştireyim diyorum hani büyüyünce komik mi kaçar adı, (hoş ne kadar büyüyene kadar devam ederim bilemiyorum) yada kendisi okur mu,kıl olur mu, kız arkadaşları okur mu, dalga geçerler mi filan diye düşünüyorum.. sonra da amaaan diyorum..sallaaaa! Blog tuttuğuma şükretsin cüce! :)
Belki alternatif bir isim bulunca değiştiririm..bakalım..
Doğum günü de çok yaklaştı Totinin, yazık ki bu kaotik ve hastalıklı halde içimden pek bir şey yapmak gelmiyor, aslında pek de hevesliydim bu yıl...Belki geçen seneki gibi yakın arkadaşlarımızı terasa çağırır, "biz doğurduk biz eğlenelim" tadında takılırız..Asıl gün salıya denk geldiği için o gün iş çıkışı akşam da aile ile pasta kesebiliriz..bakalım...

Ayyh çok negetif gördüm kendimi :) Susayım da bir kaç Marmaris fotosu ile şenlenelim bari..

"Vay be, böyle bişiyin varlığından niye haberdar etmedi kimse beni bu vakte kadar.??!"


"Bezim şişmiş ana! Aç şunu da havalansın alt taraf!"

"Bu kumlu çocuk havuzunun hastası oldum!"

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...