14 Temmuz 2009 Salı

İlk traş ve akşamına çayır çimende keyif

Arda çok ama çok az saçla doğdu akabinde de o saç tüy karışımı şeyleri döktü. Uzun bir müddet kel dolaşan minik toti sanırım 8 aylıkken filan yeni saçlar çıkarmaya başladı. 10 aylıkken ise arkasında lüleler oluşmaya başladı. Bence çok şirinlerdi. Fakat Arda' nın saçlarının uzama hızı doğrultusunda etraftan kestir baskıları da giderek artmaya başlamıştı. Kesin kararlıydım, bu saçlar kesilmeyecekti, doğum saçlarına kıyamazdım totimin, hemide çok ama çook şirindi lüleleriyle :) Ne var ki bastıran sıcaklar ile o lüleler ensede yapış yapış olmaya başladı ve ben sadece bu sebepten -ama sadece bu sebepten değil, mahalle baskısı da içime işlemiş sanırım- dolayı baba toti ye kestirelim talimatını verdim...Doooğru tuttuk ailemizin erkeklerinin berberi Ahmet' in yolunu. Cumartesi 11 Temmuz, Toti Arda ilk traşını oldu. Amerikanvari bir traş oldu, üstler uzun arkalar kısa. Hani şu gangsterlerin hayatlarının anlatıldığı filmlerdeki çocuklara benzettik baba toti ile. Bir zamanlar Amerika, film ileride çok büyük gangster olacak adamların çocukluğu ile başlar, ordaki veletler gibi...
Her neyse, garip hissettim ben, sanki birden bebeklikten çıktı, çocuk oldu gibi, ifadesi değişti. Beğenip beğenmediğime karar veremedim, tabiki benim yakışıklı totim her şekliyle muhteşkulade o ayrı da ne bileyim resimleri tararken lülelerde cok sevimliymiş bee! dedim.

Lüleler arkadan - önden görünüş. Terasta fazlasıyla dağılmış halde :)



Ahmet usta iş başında, çaktırmadan, ürkütmeden! Anne "eyvah gitti güzelim lüleler" bakışı ile :)



Aynı günün akşamı Banu Cenk Mira ile İncek' e gittik, düğün varmış, tenis kortlarının arkasındaki çayıra masa kurdular. Harika oldu, sanki evimizin bahçesinde gibi, kendi halimizde takıldık. Veletler çimde debelendi, tabiki Mira hanım yürüdüğü ve kendi kendine daha çok zaman geçirebildiği için daha bir tadını çıkarttı çimlerin. Biz ebeveynler ise yedik, biralandık, muhabbet ettik. Veletlerin uykusu bastırınca, düğün de halay kıvamına gelme sinyalleri verince toparlanıp, Cenk' in bifteklerini nerede yapalım, ne boyutta mangal gerekir konuşmaları eşliğinde terk-i diyar ettik.
Bücürler kafa kafaya :-)

1 yorum:

canan dedi ki...

:) Arda totisi de anlamış bişeyler döndüğünü surata baksana bu ne ciddiyet:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...