12 Nisan 2013 Cuma

Buketi kapmak isteyen kızlar, burayaaa!!

Bugün ofise evlilik işlemleri için genç bir çift geldi. ("Genç" yazmaya başladıysam yaşlanmış hissediyorum demektir!) Bir heyecan, bir heyecan, Aslında alacakları sadece bir evrak, daha nikaha çok var, nikahı kıyan da biz değiliz zati. Neyse, bunlardaki heyecan beni bir etkilemesin mi? Gözler ışıl ışıl, her sorumda özellikle kız havalara uçuyor, sesi civelek civelek, şakıyor. "Ah" dedim içimden, "dönmek istiyorum o günlere!!"

Şimdi çocuklar yattıktan sonra ayrı kanepelerde sosyal medyaya dalan halimiz yerine, sarmaş dolaş dvd izleyen "cicim" hallerimizi istiyorum geri :) Keramet nikahta derler, acaba bi nikah mı tazelesek bu yaz? Hem doyamamıştım gelinliğe, üzerinde dil çorbası lekeleri ile vermiştim kuru temizlemeye..Çorbacıda hala duvağımın bile takılı olduğunu söylesem? Rumeli işkembecisinde sarhoş bir gelin, duvağına kadar ful aksesuarlı! "Bari duvağı çıkar" diyen olduydu da sallamadıydım..Bu arada kuru temizlemeden çekmiş bir halde geldi gelinlik, çekmiş ve krapon kağıdı gibi olmuş. Zaten evlendiğim güne göre 8 kilo da fazlayım. Yani tazelersek diyorum nikahı, yeni gelinlik almak gerekecek! Puhahaha :)

Arda eskiden 18:30 civarı dönüyordu okuldan, garibim sona kalanlardandı. Artık 16:30 dedin mi evde. Fakat bu da daha fazla itişme, daha fazla gözyaşı olarak döndü bize. Bazı günler eve geldiğim 18:15 civarında, apartmana girdiğim anda uzaktan gelen ağlaşma yada bağırışmalar duyuyorum, "Hah!" diyorum, "bizim ev!". Yukarı çıktıkça (körolası asansörsüz apartman) her katta sesler daha bir yakınlaşıyor ve bizim 5. katta gayet kapı açıkmış gibi, canlı heyecanlı duyuyorsun haykırışları! Günlük ruh halime göre bazen koşarak olay mahalini sakinleştirmek geliyor içimden, bazen de gerisin geri topuklayıp gitmek.

Nikahı tazeliyoruz ya şimdi, aklıma şu da geldi; nikahtan sonra bir kaç gün annemlerden rica edeceğim iş dönüş saatlerinde alsınlar çocukları, hani balayı niyetine; ben de eve sakince girip, sakince üzerimi değiştireyim, sakince güzel bir müzik koyayim, sakince bir şişe şarap açıp bir kadeh alayım, sakince, şarabımı yudumlayarak yemek hazırlıklarına girişeyim. Menüde de salata, kanlı kanlı pişmiş dört parmağım kalınlığında et ve zengin bir peynir tabağı olsun mesela, bebeler dengeli beslensin diye kıymalı sebzeli, sulu tencere yemeği, bulgur pilavı, yoğurt filan değil tabii ki..Artık yemekten sonra da vur patlasın çal oynasın! :-)

Ay bizim cüceler de nedime olur sahi, şenliğe bak!? Konfeti sepetini bi o çekiştiriyo, bi bu, konfetiler havalarda, tam evet diyeceğiz Aylin'in tutanaklar tutuyor filan..Şamatanın bini bir para!!

Evet evet, ben çok tuttum bu fikri, tez Memo'ya bu konu açıla, organizasyon yapıla!!




Birinci yıl dönümü kutlamaları şenliğindeki pastamız!! (designed by Anıl Gürsoy)


8 yorum:

Yasemin Aktuğ dedi ki...

:)) hiç yabancı gelmedi bu bana.
biz daha doğrusu benim yoğun ısrarlarımla 1. yılımızı kutlamıştık tekrar gelinliğimi giymiştim ama tek bir farkla eteğini mini etek yaptırıp altıma beyaz çizme geçirmiştim.
sonra her 5 li 10 lu yıllarda yapacaktık aynısını :))
5. yılda hamileydim olmadı. 2014 te 10. sene oluyor yani bir düğünde bizim bu taraflarda olabilir.
ilk yılı kutlamaları blogda bir yerlerde vardı.
diyeceğim o ki yapa yap çok zevkli oluyor.

AYÇA dedi ki...

Biraz daha uzatsaydın keşke... Ne güzel dalmışım bende hayallere. Şarap, sessizlik, başbaşa yemek... 10 saniyede okusamda bir gidip gelmişim :)

saricizmeli dedi ki...

Hadi annenlerden sonra da bir gece ben bakayım:)
O ağlama halleri ne zaman biticek acaba?
NE uyyandı dün uykusunu alamadığından ağlıyor, UE soruyor Ececim sana komikli yapayım mı? Böğğğğğğğğğğğğğğğğğv
Ececim en sevdiğin bebeği getireyim mi?
Zööğğğğğğğvvvvvvvvvvvv
Ececim salona gidelim mi, en sevdiğin yuvacılıktan oynatayım seni?
Ağlamanın dozu iyice artınca UE de şaşırıyor bunca şirinliğe bu niye ağlıyor ki diye.
Kişiler sebepler farklı olsa da bitmedi bizde de ağlamalar.
Böööğğğv:)

anil gursoy artan dedi ki...

Bence hata yapmaya her yılı ilk yıl gibi kutlamamakla başladık. Dün gibi aklımda en az düğününüzdeki kadar eğlenmiştik... Ne dersin? Bu sene atraksiyon yapalım, pasta yine benden yatağı enden genişletir iki de bıdılık ekleriz aranıza...

Itır dedi ki...

Yasemin iyi ki yapmışsın, 10. yılda da yapın da biz de blogdan okuyalım zevkle! ;)

Ayça ne güzel geliyor hayaller dimi? Zevkten 4 köşe oluyoruz 2 satırlık hayalle bile :)

Menekşe, evet ya, bi de bu kızlar daha mı ağlak ne? Gerçi annem benim kopyam olduğunu söylüyor aylinin..3 yaşa kadar ota b.ka ağlamışım..Biraz da geç konuşmanın verdiği bir sıkıntı bu sanırım..ifade edememek, anlaşılamamak..3 yaşta dillenmişim ben de, dar etmişim anama dünyayı! :))

Anııılllll, evet evet yapalım parti, pasta her bişeyy, kutlayalım, eğlenelim..yapalım ya, çok gaza geldim!! :))

Mine Gülden Çevik Oskay dedi ki...

ben de bir iki kez giymiştim gelinliğimi gerçi birinde aldığım kilolardan arkası kapanmamıştı ama :) yine de keyifliydi. bakalım bizim evlilik yıldönümüne 1 hafta kaldı. ilk yıl hariç özel bişi yapmadık bu sene bir süpriz bekliyorum en kötü evde gelinliğimi giyerim ben de :D

Mine Gülden Çevik Oskay dedi ki...

Itır dedi ki...

Mine hoş geldin :)

güle güle kutlayın, keyfiniz daim olsun !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...