11 Nisan 2012 Çarşamba

Baby Boom!

Nisan ayında çevremde yaşanan "Baby Boom" dan mütevellit geçen temmuz ayını "Aşk ayı" ilan ediyorum! :)

Zaten bizim için kutlu doğum ayı (Memo, annem, kayınvaldem, yeğenim ve bilumum arkadaş) olan nisan ayı bu sene iyice şenlendi. Daha ayın ortasına gelmeden 5 doğum gerçekleşti bile!

Neyse en yakın doğuma gelelim, aile daha da kalabalıklaştı, yepisyeni bir üye kazandı!!
7 Nisan Cumartesi günü Arda ve Aylin'e bir kuzen daha geldi!!

Ya ya ya şa şa şa Kaya bebek çok yaşa!



Fakat ben bu Kaya'yı hep kız bekledim, erkek dolu aile ortamında Aylin' e arkadaş olur, evcilik oynarlar, tüm pembe zerzevat kendisine kalır diye, anası babası da pek heves etmişlerdi zira bir erkek sıpa daha vardı zaten..Ama bu ailede Y kromozomu pek bi baskın, voli bize nasıl vurdu anlamadık zaten :) Aylin'e gelince, halihazırda araba oynuyor, teker çeviriyor, ilerde de oğlanların arasında futbol, karete, acayip bilgisayar oyunları, güreş derken büyür gider yapacak bişey yok. Hayır o değil de abimlerin ikinci de oğlan olacakmış, tüm pembe kıyafetler elimde patladı!!

Geyik bir yana..Kaya'ya, Amerika'da doğan adaş Aylin kıza, Ela'nın kardeşi Nil'e, bugün anasının karnından çıkmak için debelenen Can bebeğe sağlıklı upuzuuun, analı babalı ömürler dilerim! Hoşgeldiniz cüceler!

5 yorum:

Benden Bizden dedi ki...

Bu Kaya bebek çok tatlı ama yaaa, tam karakter :) Büyümüş de küçülmüş gibi. Maşallah ona ve doğan diğer bebeklere! İkinci kız olursa tüm kız kıyafetlerinize talibiz (Hayır hamile değilim henüz :P )

canan dedi ki...

Ooooo Çise'nin ikinci bebeği öğrenmemizle doğması bir oldu:) Allah analı babalı büyütsün. Şu kuzenlerden ben de istiyorum ama bizimkilerde tık yok. Aylin kızı da en son 2 aylıkken gördüğümüz için hepimize teessüf ediyorum bi ayarlayamadık:) Öpüyorum hepinizi. Çiseye selamlarımı ilet lütfen.

senayc dedi ki...

Sağlıkla büyüsün Kaya bebek,dört gözle:))

Biyolojik anne dedi ki...

Omi ye benziyomuş gibi geldi bana biras. Bi de Aylin tomboy olcak gibi ve olsundu zaten:)

RÜYADA dedi ki...

Kaya'cık analı babalı sağlıkla büyüsün :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...