1 Mart 2011 Salı

İçim şişti!!

Bugün içim şişik..Kimseyle konuşasım yok beni şişiren davaları...Sadece buraya yazasım var, ne garip, günlük tutar oldum.. Arda' nın yuvada ilk günü..Aldığım havadisler fena değil aslında..İdare eder yani. Öğle yemeğinden sonra babası alıp eve götürecek..Ben de duramayacağım sanırım..öğle aramda yuvaya gidip neler oldu, neler bitti bir soru yağmuru yağdırasım var..

Kaka sorunu artık beni cidden mutsuz ve huzursuz yapıyor. Sıtkım sıyrıldı diyebilirim..Dokunsan ağlayacağım..Dokunmana da gerek yok, düşündükçe zaten gözlerim doluyor, allak bullak oluyorum..Sokol denen ilacı -bildiğin vazelin, sıvı vazelin- kullanmaya başlayalı bu akşam tam 1 hafta olacak, her gün 1 doz artırarak dun 6 doz verdik..Bu akşam 7. Çıkabileceğimiz üst limit zaten 8 doz, yani yarın son. Dün doktorumuzla konuştum, 9 gün oldu kaka yapmayalı, ilaca başlayalı da neredeyse 1 hafta olacak, lavman yapsak mı? dedim...Bekleyelim dedi...Ama yuvaya başlayacak, huzursuz olsun istemiyorum dedim, olmaz boşver dedi..Ama bugün Fatoş' la konuştuğumda kakası geldiği için huzursuz olduğunu, herzamanki gibi tutmak için kendini kastığını ve sınıftan çıkmak istediğini söyledi...Hiç iyi değil..

Keşke Memo kadar rahat olabilsem..
-"Ayy ne olacak bu kaka işi?!?!"
-"Yapaaar, merak etmeee..!"

-"Nasıl olacak yuvaya alışması, ne kadar sürecek?!?!"
-"Alışııır, merak etme seeen.."


Bu kaka meselesini detayları ile yazacağım, hallettiğimizde ama...İlaçları, geçtiğimiz aşamaları..Belki birilerinin de işine yarar, ama şu an hiç birşey yazmak istemiyorum bu konuda..Sinirlerim bozuluyor..Halledince, umarım yakın bir zamanda, yazarım, ooh neyseki bitti gitti diye de bir sevinçli son nidası atarak..

Şimdi öğle arası olsun diye dakikalar sayıyorum, kendimi yuvaya atacağım, bizimkisi eve gitmiş bile, 2 kez kriz çıkmış toplamda...Haydi hayırlı olsun diyelim..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...