22 Ocak 2010 Cuma

Çığlık Oyunu

Malum Dodo kuzen ile Arda' nın arası 15 gün..ikiz gibi büyüyorlar. Bu aralar oyunu ve aralarında kendilerince vakit geçirmeyi iyice artırdılar. Daha ufaklarken biz büyükler ne yediğimizi ne konuştuğumuzu anlıyorduk, dayak yemiş gibi bitiyordu ev gezmeleri :) Şimdi büyüdü sıpalar da beraber oyun oynar hatta itişir oldular :) Çok komikler beraberken, birbirlerini taklit ediyorlar, inceliyorlar, gülüyorlar, arada aynı oyuncağa sahip olmak için sinirler geriliyor filan...

Bakalım ilerde nasıl bir ilişkileri olacak..? Umarım iyi geçinir, beraber zamparalık yapmaya filan gider, tabii ana-babalarını üzmeden (!) ve merakta bırakmadan eğlenir, birbirlerine hep destek olurlar...

Ay düşününce bile garip oldum.. Bu cüceler büyüyecek de kızlara filan mı yazacaklar??? :-)




Ciglik Oyunu from Mehmet Yogurtcuoglu on Vimeo.

4 yorum:

Nur dedi ki...

çok şekerler... sonlara doğru ses çatallanmaya başlamış ama :)) ayrıca süper bir oyunmuş, ben de evde oynamaya karar verdim. sipaciklar yaramazlik yapinca sakin olmaya calisip sabirla anlatmaya calisacagima, ciyaaaakkkkk demek daha eğlenceli olacak kesin. hemi de deşarj olurum.. :)))

Didem Gürcan dedi ki...

Ikisi de cok tatli. Cok sanslilar, birlikte buyuyorlar; hem ikiz gibi hem de degil. Masallah ikisinede, hep boyle mutlu olsunlar hayatlari boyunca.

gezicini dedi ki...

merhaba
ziyarete geldim. çok tatlılar. büyüdüklerini şimdiden hayal etmek ne kadar zor geliyor değil mİ* maşallah diyelim.
not. çok özel değilse fotoğrafların birinde motta marka panettone gördüm. nerden aldığınızı sorsam?
çok özledim de :-)
sevgiler
gorki

Itır dedi ki...

Nur bencede bas cığlığı gitsin :)
Didem sağol..umarım..sağlıkla..
Gezicini hoşgeldin, bende sana uğradım :)
not. itirsalanci@yahoo.com a mail adresini yazarsan sana panettone ler ile ilgili detayli yazayim ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...