20 Ocak 2010 Çarşamba

Bir bebekten katil yaratan sistem


Unutmuşum bu sene, çok etkilenmiştim oysa olay olduğu zaman..Ne zamandır gazete, haber çıktı hayatımdan, dünyadan haberim yok. Bloglarda gezerken gördüm o meşhur yürek burkan, göz yaşartan fotoğrafı, doldu yine gözlerim, unutmuşum yıldönümünü...Blogunda resme rastadığım anne ne güzel yazmış neden bu olaya değindiğini:
Linke rağmen bir paragrafını taşıyacağım buraya:
Oğluma şunları anlatmakla görevliyim ben:
Bir adamı sırtından vurmak vatanseverlik değil, kalleşlik, korkaklıktır.
Bu ülkeyi gerçekten sevmek, barındırdığı renkleri, farklı kimlikleri, dinleri sevmek demektir.
"Bak işte değişen bir şey yok" diyenlere inat sesini çıkarmak gerek.
Çünkü masum bir bebeği bir katile dönüştürmek mümkün...

Sevgili Hülya ağzına, yüreğine sağlık, yorumda iznini sordum ama bekleyemeden burda paylaştım, umarım kusura bakmazsın, tutamadım kendimi, çok etkilendim...

2 yorum:

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

çok memnun oldum
hem seni tanıdığıma hem de böyle önemli ve insani bir konuda hemfikir olduğuma

Itır dedi ki...

ben de memnun oldum, takip listesine ekledim ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...