15 Ağustos 2009 Cumartesi

Toti ailesinden haberler

Yazamadım ne zamandır, hem vakit bulamadım, hem de kafamda pek bir şey şekillenmedi..Bu arada da yavru Toti tam 14 aylık oldu! Günler haftalar çabuk geçiyor bu aralar..Biraz havadis verelim:
Anne Toti Temmuz başından beri yoğun çalışıyor, genelde iş yerleri yazın rahat olur dimi? Yok, bizimkisi temmuz - ağustos koşturmaca kıvamında. Heyetler, büyük başların seyahatleri, askeri gemilerin gelmesi, ama tabii en unutulmazı Berlusconi' nin gelişi idi!! Vatanımızın kadim dostu Sayın Silvio' yu yakından görmek, elini sıkıp, ''piacere'' demek nasip oldu bendenize!! Maske gibi gerilmiş, fondötenli suratı, ekilmiş-dikilmiş boyalı saçları ve kısa boyu ile maket insan şeklindeydi, komikti...
İş dışında arada bir yüzme ile ferahlıyorum, daha çok antreman yapmak istiyorum ancak koşullar el vermiyor ve haftada 2 yi henüz geçemiyorum..Aaaa!! Unutmadan; anne Toti de 35 yaşı devirdi ayın 12' sinde! Hiç gelmeyecekmiş gibiydi 35 yaş! Çok uzaktı, çok yaşlıydı, aman tanrımdı!! Geldi işte, hiç te yaşlı değilmiş, korkunç da değilmiş, çok ta keyifliymiş ;)

Minik kuzu ise büyüyor, baldan tatlı olmaya devam ediyor.

-5 dişli bir canavar şu an kendisi, ön iki dişi hafif yamuk, haylaz çocuklara benziyor!
-Tek elinden tutunca pıtır pıtır yürüyor, bu sabah kendiliğinden 3 adım attı, bakalım ne zaman cesaret edecek benim temkinli oğlum?
-''Attaaa'' gitmeyi çok seviyor, atta deyince kapıya doğru gidip bekliyor, ''attaaa!'' diyor ve giydirilmeye daha sabırlı bir şekilde izin veriyor.
-Aydede ile aşk yaşıyor, güneşi el sallayıp gönderiyor ve aydedeyi çağırıyor. çok tatlı ve bastıra bastıra "aydedde" diyor.
-Aç, bıcı bıcı, tçişş, arda, baba, anne, dede, söylediği kemileler, kendi dilinde tabiiki çok daha zengin bir repertuarı var :)
-Yataktan ve koltuktan cok güzel iniyor. yan yan yanaşıp, ayağını uzatıyor, yere değene kadar ıhh ıhh diyerek sallandırıyor ve basınca diğerini de indirip hızla kayıyor. (Ama yinede çok dikkatli olmak lazım, bir sabah yataktan düştü sıpa, heralde uyku sersemi tam koordine olamadı!)
-Herşeyi yiyor, sağlıklı ve taze meyve sebzelerle, bol çeşit katarak beslemeye çalışıyoruz. Hamur işlerini ayırmaya başladı fakat. Makarna, börek, pilav görünce ''Maaamaaaa'' diye yırtınmaya başlıyor! :)
-Kendi yemeye çalışıyor, ellerle her şeyi mükemmel yiyor, hatta ağzına sığmayan bir şey olursa elinin tersi ile cup diye ağzına tıkıştırıyor, çatal ile biraz yardım alıyor ama gayet güzel mamaya saplayıp ağzına götürebiliyor.
-Sabahları peynirle çırpılmış yumurta, pancake, sütlü yulaf ezmesi dönüşümlü olarak iştahla yeniyor, her ne yenirse yensin önünde kemirilecek bir parça kaşar peyniri oluyor. Bazı sabahlar, ekmeğe tereyağ, ev yapımı reçel-marmelat sürüp kutu kutu kesiyorum yanında da bir bardak süt..mmmhhhh!! Annesi gibi tatlı kahvaltıcı olacak sanırım :)
-Yemek yerken, ağzını çok kibar ve tatlı bir şekilde şapırdatıyor, yemeği beğendi ise ıı-ıhh diye övgü yapıyor :) Bu arada dondurmaya ba-yıl-dııı!! :)
-Uykular hala sıkıntılı, memede uyuma ve gece 02:30 dan itibaren yanımıza gelme devam ediyor ve anne toti bu durumdan hiç memnun değil :(
-Meme ile yaşanan aşk her geçen gün büyüyor, belkide uyanmalar bu yüzden, nasıl bırakılacak bu iş bilemiyorum, bu da kafamı kurcalayan bir konu..
-Parklar bahçeler kazan, biz kepçe, sürekli bir gezinme dolanma halindeyiz, Seğmenler, Şehit Ersan parkı, Botanik, Tunalı, incek TYK, totiler gezenti vaziyette şu aralar.

Baba Toti' ye gelince:
Kendini bitkilere, çiçeklere verdi! Antalya' dan gelmiş limon ağacımız ve qumquat bitkimiz bilem var! Fidelere bakmak, bilgi almak isterseniz, herhengi bir bitki-çiçeğe nasıl bakayım? ne kadar su vereyim diye merak ederseniz, hatta baba Toti gibi sipariş edeyim gelsin derseniz buraya tıklayınız.

Eh biraz da foto bakalım, sadece lafla blog yürümez! :)






Annemin doomgünüsünü kutladık.


eşeğe bindiimm!



çimlerde tazı gibi sektim


Babamla oynadım



Annemle cilveleştim..



vede bayıldım..!! :

1 yorum:

banu dedi ki...

ban de onun bayılma pozuna bayıldım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...