4 Ağustos 2009 Salı

Savulun ''Master''lar geliyor!!!

Evet efendim, bugün itibarı ile antremanlara başlamış bulunmaktayım. Ankara Üniversitesi ''Masterlar'' takımının bir parçası olaraktan bendeniz Anne Toti ''the Master'' eski zamanın moda deyimiyle ''pisinlere'' dönüyorum!!
Nedir bu Master olma durumu? Kimdir Master? Kısaca ''emekli sporcu'' denebilir. Dünyada birçok sporun master klasmanı var. Zamanında o sporu icra etmiş, bırakmış ve yeniden yapmaya başlayanlara verilen ad diye kabaca açıklayabiliriz. Yaş konusunda bir sınırlama yok sanırım, zira 60 yaş grubu bile var. Çok detay bende bilmiyorum açıkçası, çok da merak etmedim yani; yıllar sonra kurtlanan, macera arayan, yağ bağlamış, yaşlı kişilerin toplaşıp nostalji, eğlence ve e hadi biraz da spor yapma dürtüsü ile harekete geçmesi diyelim...bizim dalımızda ise klor kokusu müptelalığını da eklemeliyim ;)
Her şey facebook da master olarak yüzme hayatını sürdürmekte olan arkadaşlarımızın fotoğraflarına yorum yazmakla başladı, ''bayrak takımı kurar mıyız? İhtiyaç var, yarışlar olacakmış, aman da ne eğleniriz'' diye geyik çevirirken Elif Atamer ile feci gaza geldik, Esra Önen ile görüştük, lisans çıkarmak için sağlık raporu filan derken bugün kendimi havuzda buldum!!
29 Ekim' de A.Ü. havuzunda Masterlar Avrupa Şampiyonası olacakmış. Antreman yapıp, bayrak takımını kurup en bi kahraman masterlar olaraktan A.Ü. adına yarışacağız. Tabiki Elif'le amacımız bir yandan da bir türlü yok olamayan doğum kilolarımız vede pek sevimli göbeklerimizden kurtulmak. Ama yarışlarda -umduğumuz gibi giderse tabii- yaşayacağımız nostalji, keyif, heyecan vede takım ruhu hiç birşeye değişilmez. Keşke hayalini kurduğumuz gibi farklı şehirlere göç etmiş eski takım arkadaşlarımız da gelebilse ve tribünleri ciyak ciyak tezahüratlarımızla çınlatabilsek!!! :)

Son zamanlarda beni heyecanlandıran en keyifli olay budur. Sadece göbeğime değil ruhumun derinliklerine de ilaç gibi geleceğinden eminim....


4 yorum:

banu dedi ki...

Super... ben de geliyorum... bebişleri de tribünlere alıştırmalı :))

Tanya's dedi ki...

Oleeeey...şubatta yarışlar vardı..girdin mi acaba?..ben doğurayım hemen dönüyorum idmanlara...ee o zaman eylül gibi yarışlarda bulalım mı birbirimizi...

Tanya's dedi ki...

Aaa gitmişsin Bursaya

Itır dedi ki...

Evet ya gittik, okumuşsun zaten postları. Ekim sonundaki yarışlar (ankarada bizim univ. havuzundakiler) daha keyifliydi ama Bursa' nın da kalbimizde ayrı yeri vardır, eskiden yaş gruplarında tr şampiyonası hep orda olurdu, Buyuk Yıldız diye bi otelde kalırdık..ne anılar!
O zaman Eylülde görüşürüz!! Sırtına vurur bebeyi gelirsin sende!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...