21 Ocak 2015 Çarşamba

Uyku konusunda yaşadığımız sorunları ve zaferleri yazdım, komşuu huuuu!!!!

Ekim ayında uyku konusunda bizim için dev sayılabilecek büyük adımlar attık.

Bir gecede Arda'yı yanlız başına uykuya geçebilen, Aylin'i de o aşık olduğu, hayatının anlamı olan emziği olmadan uyuyabilen çocuğa dönüştürdük.

Evet, bir gecede!! Sihirli bir değnek değdi o gece bizim eve, o kadar sihirliydi ki, kafamda büyütüp dev bir soru işaretine dönüştürdüğüm, asla çözemeyeceğime inandığım bu iki "sorun" PIT diye kısa ve acısız olarak çözüldü ve tarih oldu!!

Nasıl mı???

Hikayenin tümü Blogcu Anne web sitesinde!

;)

Umarım benim gibi uyku konusunu dertlenen anne-babalara bir ilham olur, ümit verir!!



http://blogcuanne.com/2015/01/21/uyuyakalmiyoruz-mutluyuz








1 yorum:

ZEYNEP dedi ki...

Valla supermiş Itır'cım.. Bizim büyük kendi gidip yatan cinsten ama kuçuk(3-5 gune 1,5 olacak ) memede uyuyor. En fenası da gece habire kalkıp beni ve memeyi yokluyor:)) ustelık cok yaygaracı ve ınatcı , Arda ' dan sonra benim icin tez konusu kendisi:)) darisi basima diyorum ve hepinizi kocaman kocaman opuyorumm!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...