7 Şubat 2012 Salı

Kremalı pasta!

Cumartesi akşamı yemek için dışarı çıkarken uzun zamandır ilk defa özendim ve makyaj yaptım. Her zaman sürdüğüm göz altı kapatıcısı+allığa ilaveten fondöten sürüp, çoook hafif bir göz makyajı yaptım. Yanımda dolanan ve arada bir ne yaptığıma bakan Arda;

"Anne yüzüne klema sülünce güzel oluyolsun!" dedi. :) Arabaya bindiğimizde bu lafı Memo'ya anlatırken hemen cümleyi ters açıdan da kurmayı ihmal etmedi:

"Evet, klema sülmeyince çiikin oluyol!"

Sağol evladım!!

5 yorum:

Yasemin Aktuğ dedi ki...

Bilmiş toti seni. Itır bakımlı bi hanım istiyor sanırım Arda. Karısı çok çekecek desene.

senayc dedi ki...

Babaya teessüflerimizi iletiniz,gördüm fotolarını gayet hoşsun. kremalı da kremasız da:)

bveç dedi ki...

hahahaha, ay gülmekten çatlayacağım şimdi :)))

kremasız Iıııtıır istemiyoruuz :)

Tanya's dedi ki...

Yicem o Arda'yı:)) Klema diye..

Biyolojik anne dedi ki...

Hahaha yerimmmm::))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...