18 Temmuz 2011 Pazartesi

Hello how are youuuuu??

Güzel bir pazar geçirdik..
İncekteydik, önemli misafirlerimiz vardı..
Arda' nın sınıf arkadaşı Ekin Loya ve ailesi..
Evde en çok sözünü ettiği arkadaşı..
Şarkılarda mütemadiyen adını araya sıkıştırdığı..
"Hello how are you, hello Ekin Loya how are you, how are you todaaaay?"

Ekin Loya' nın da kardeşi oldu yeni..
Aylin' le araları 4 gün..
Adı Güneş..
Vesileyle bizim evdeki balığın da adı Güneş oldu :)

Güzel bir gün geçirdik hep beraber..
Yolda bayılttı bizi..Geldi mi? Orda mı? Gelicek mi???
"Ekin Loya'cıım, Ekin'ciiim" diye koşturdu durdu tüm gün..
Elele tutuşup dolaşmaları çok şekerdi..

Bir gün okursa burayı, ilk sınıf arkadaşı ile çekilmiş bir fotoğraf hatıra olsun istedim..
Şu harika kareyi görsün istedim..



9 yorum:

Unknown dedi ki...

Arda galiba Ekinciğini özel bir yere koymuş şimdilik :))
Çok şirin oluyor bu halleri, büyüdüğünd e ne düşünecek acaba ?
keyifli bir hafta dilerim arkadaşım :)))

larcencielblog dedi ki...

Itır, şahane bir foto! Dün telaştan söyleyemedim, Aylin Ada'nın minik bir kopyası :)

Öperim sizi!

anne kaleminden dedi ki...

çok güzel fotoğraf :))) güzel bir hatıra olmuş :)

Doruk Salancı dedi ki...

ıtır, son 2 satırın pek bi dokunaklı olmuş. :-)
oraya kadar anlattıklarını keyifli keyifli okurken, "aha..." dedim, "hıpırım bu satırları yazarken göz pınarları dolmuş."

Itır dedi ki...

Ooo Doruk efendi sizi burda gormek ne güsseell!!! :)
Evet yaa, niyeyse konsepte uzak bir hislenme yaşamışım...Nasıl bitireceğimi bilememişim herhal! :)

pommeler dedi ki...

ıtır merhaba
süper foto masallah bebelerin hepsi çok seker :D
mail adresi arandım sitede ama bulamadım o yüzden yorum olarak yazıyorum kusura bakma :)
ben senin Dr un sanırım Aslı Hn dı onun bilgilerini istiyorum
benim mail adresim pommeler2005@yahoo.com
teşekkür ederim şimdiden
sevgiler

Itır dedi ki...

asli hanim hakkinda bir post döşeneceğim yakında :)
sana akşama mail de atacağım..

Biyolojikanne dedi ki...

:) Pek güsel bi fotoymuşşş

pommeler dedi ki...

ıtır biliyorum 2 cocukla uğrasıyorsun ve ben seni taciz ediyorum üzgünüm :( ama mail attın mı diye sormak istedim
bana mail gelmedi çünkü

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...