18 Eylül 2010 Cumartesi

Arada kaynadı..kaynamasın!

Tatilin son 2 günü..
Yazacak çok şey var..Ama konsantrasyon sıfır..
3500 kadar foto çekmişiz..
Ne zaman ayıklar, seçer, tatil anılarını yazar, fotolarla bezerim bilemem..
Ama bu esnada arada kaynayan bir "olay" var..
Yazmamışım..
Yazılmayı hak ediyor..
Çok zorlu idi..
Sınandım sanki..
Bunu yapabildiysem herşeyi yaparım ben bu hayatta dedim :)
30 Ağustosta..Atatürk için, zafer bayramımız için yüzdük..Çanakkale boğazını geçtik..
Eceabat' dan Çimenlikkalesi' ne..
Yaklaşık 7 km.
İstanbul boğazından daha zor bir parkur..Birde balıkçı takviminde 31 Ağustosa denk gelen "mercan fırtınası" nın bir gün önce kopacağı da tuttu mu??
Pek şenlikliydi..midemdeki 5 litre deniz suyu ile midem bulanarak ve denizden yediğim dayak yüzünden beynim döne döne bitişe geldiğimde yeri öpecektim resmen..
Yaş kategorimde 1. olduğumu duyunca yaşadığım sevinci ve gururu nasıl anlatsam ki?? :)


İlgilenene sonuçlar...

3 yorum:

pommeler dedi ki...

Çok tebrik ediyorum
Ben fotograftan bile duygulandım,etkilendim
süpersiniz :)

anne kaleminden dedi ki...

tebrikleeer :))))))))))

Adsız dedi ki...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar Ebru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...