2 Temmuz 2010 Cuma

4. yıl



Bugün 4. evlilik yıldönümümüz..
Gariptir şimdiye kadar klasik bir kutlama yapamadık biz..
İlk sene ben yatak döşek hastaydım..
İkinci sene aşkımızın meyvesi geleli 2 hafta kadar olmuştu, beni lohusalık çarpmış vaziyetteydi..
Üçüncü sene...unuttuk!!! :)
O güne bebekli bir arkadaşlarımıza ziyarete söz vermiştik, hatırladığımız vakit de iptal etmek için çok geçti vede gerek de görmedik zaten, çünkü Arda' yı bırakacak kimsemiz olmadığı için mum ışığında yemek gibi romantik bir seçeneğimiz olamayacaktı, bizde bebekli arkadaşlarımızla biralarımızı tokuşturarak kutladık..
Bu sene bakalım neler olacak yada olmayacak? Pırlanta gerdanlık ve 8 düzine gülle kapıda serenat yapmaz ise kocayı kapı dışarı etmeyi düşünüyorum :))

Kocacım bize her gün yıldönümü zaten, aşk meyvemizi de alır aramıza, pizzamızı söyler güzel bir şarap açarız yanına,düğün videosunu da koyduk muyudu, başlasın eğlence!!

Düğün videosu demişken, belki ilerde yaşlanır unuturum filan oğluma bir not bırakayım dedim:

Arda' cım, eğer oturup anne-babanın düğün videosunu seyredecek olursan bir gün, bil ki hani finale doğru sarhoş annen ve arkadaşları orkestranın yerini ele geçiriyorlar, hani bağıra tepine kareoke yapmaya başlıyorlar kendi doldurdukları cd ile sonra hani bir ara "It's raining man" çalarken annen "Havadan erkek yağıyoooorrrrr Haleluuuyaaaa!" diye mikrofondan bağırıyor ve üstüne sahnede arkadaşlarıyla gülme krizine giriyorlar ya, işte bil ki o an annen ufaktan altına kaçırıyor, o yüzden suratı o karede öyle garip bir hal alıyor! :)
Ve bil ki anne-baba birbirlerini çok severek, çok eğlenerek, kocca bir arkadaş ordusu yanlarında olarak evlendiler..

Umarım bir ömür böyle sevgiyle, sağlıkla, dostlarımız, ailemiz yanıbaşımızda, mutlu mesut geçirelim..Hallelujaaa!!

6 yorum:

Sen Gelince dedi ki...

İnanamıyorum bir kez deneyip hemen Nurturia'dan seslenecektim sana ama ilk seferde oldu... Şans mı, bir şey mi yaptın Itır?

Nice nice yıllarınız olsun arkadaşım... Hiç bu kadar keyifli bir düğün hikayesi okumamıştım... Çok güldüm inan... Ve o kareyi görebilmeyi çok ama çok isterdim bilesin:)

Itır dedi ki...

Heyy Özlem, şükür kavuşturana!! Br şey yapmadım aslında, çünkü ne yapmam gerektiğini bilemiyorum, bir tek senden duydum şimdilik yorum sıkıntısını, nasıl bir çözüm gerekir bilemedim..
Çok teşekkürler..bir gün beraber seyrederiz kim bilir..yok yok hatta içip beraber kareoke yapalım biz!! :))

anne kaleminden dedi ki...

yıldönümünüz kutlu olsun :))) kutlamak bu yıla nasipmiş demek... zevkle okudum, özellikle arda nın notlu bölümüne çok güldüm :)))

ZEYNEP dedi ki...

Birlikte nice mutlu yıllarınız olsun :)

Itır dedi ki...

Annekaleminden, teşekkürler, ben de yorumu uçurdum diye sana mail atmıştım, meğer burdaymış :) Hoşgeldin..

Zeynep, sağol şekerim, cümlemizin :)

Sen Gelince dedi ki...

Birlikte kareoke yaparsak hayatının hatasını yapmış olursun... Sen yine de iyi düşün derim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...