21 Kasım 2009 Cumartesi

Salıncağın akselerasyonu ile şiddetlenen rüzgarın getirebileceği hastalık!!

Bugün güzel bir gündü..Yarın dedenin doom günüsü ya, dayı Dodo ile beraber Tunalı' ya indik ve seçmiş olduğumuz hediyeyi aldık. Tunalı feciydi, kalabalık ve kaldırımları oyuk oyuk, pusetle off-road yapmak gerekiyordu, hemen kendimizi Kuğulu parka attık...Arda totisi kuğuları seyretti, güvercinleri kovaladı, kaydıraktan kaydı ve salıncakta sallandı. Dayı Dodo acayip salladı totiyi, benim narin sallayışlarımın yanında roller coster a binmiş gibi oldu bizim sıpa vede çok hoşuna gitti! Gevrek kahkahalar attı, midesi bulanır gibi oldu, ben eyvah kusacak derken yeniden kahkahayı basıverdi :) Sonrada kaydırak faslı, komikti, kendini bırakmadan az önceki gülüş, heyecan ifadesi, kamerasız gittiğime pişman oldum...

Salıncakların yakınında Arda toprağı eşelerken çocuğunu salıncağa bindirmeye çalışan bir kadın dikkatimi çekti, çocuk sarılmış sarmalanmış, pembe bir kayak montu giymiş, şapka atkı, allah ne verdiyse, sanki Alaska' da zavallı, hava da fena değil yani...Tam çocuğu incelerken kenardan gelen bir cümle beni benden aldı, ya teyzesi çocuğun yada halası filan..
-"Aman salıncağa bindirme filanca, rüzgar yapar hasta olur çocuk"....!!!!!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Pınar der ki: İşte bizim türk işi çocuk büyütmeye muhhhteeşşşeemmm bir örnek. Aynı annenin yemek tabağıyla çocuk peşinde koşturduğuna da eminim!

Bir arkadaşımın sempatik ege ağzıyla güzel bir lafı var:
"mikrop benim kadar olasıya ben dağ kadar oluveririm"

Itır dedi ki...

hahaha süpermiş Pınar, bayıldım ege ağızlı lafa!! Cok doğru bu arada, egeliler bilir işin doğrusunu..bende izmirliyim ya babadan, övüneyim acıcık!! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...